Tinc un iPhone, encara que Telefònica no volia

19 July, 2008 at 1:15 am 2 comments

Aquesta és la sensació que se m’ha quedat al cos aquesta setmana. Però per fi el dimarts vaig aconseguir el que aquí Ezpaña Telefònica ha fet que sembli impossible: poder comprar un iPhone. El dia clau va ser el dimarts, amb un matí per oblidar i una tarde per rememorar.

Aquest post va sobre l’iPhone, Telefònica, despotisme, botigues que s’aprofiten de clients maqueros i sort que té un.

Cap a les 12 vaig anar a la Tienda Telefònica de la Rambla Nova de Tarragona. Entro a la botiga i els ulls em comencen a fer xirivites…. Estaven venen un iPhone blanc de 16GB! Déu existeix i m’esta a punt de donar un iPhone blanc…. ohhhh…. Però bé, vaig al primer dependent que hi ha a la porta i comença el joc dels disbarats:

Shinjix: “Hola, venia a per un iPhone d’estos que ningú vol”
DependentFiltre: “Ah, de portabilitat?”
S: “No no, per punts”
DF: “Ah, pos no en tenim”
S: “Ah, pos passo de tu i vaig a un altre dependent”

Més tard vaig descobrir, per la bronca que li va pegar el seu jefe, que la seva funció a la tenda és separar els que venen per portabilitats i altes dels que ja són clients de Telefònica. A aquests últims els ha de filtrar i enviar-los a /dev/null. Amb la moral una mica més baixa vaig a fer cua després dels que els estan venen l’iPhone blanc.

Mentre estic esperant, entra una parella i li pregunten al DF per l’iPhone, per portabilitat. El DF, que encara està poc entrenat, li diu que no en té. Però el cap de tenda ho ha sentit i desde l’altra punta de botiga els crida “EI, PERÒ EN PORTABILITAT? SI SI QUE EN TENIM”. La parella entra i es posen a parlar amb el cap de la tenda al costat meu:

Parella: “Doncs volíem un de 8GB”
CapTenda: “Ui, avui només ens han arribat blancs de 16GB i els tenim en STOCK”
Shinjix pensa: “Madreeeeeeeee avui m’ha tocat la loteria”
Parella: “Però és més car… en volíem de 8GB…. ens ho pensem i ja tornem”
Shinjix pensa: “Oeeee oeeeee oeeoeoeeeee Jacint se morirà d’eveja :D”

Acaben els feliços propietaris d’un iPhone blanc i ja em toca a mi. Vaig cap a la DZ i comencen els disbarats de veritat:

Shinjix: “Vull un iPhone blanc de 16GB dels que he sentit que teniu dins en stock” (directe i concís, no hi ha error possible”
DependentaZorra: “Ah si, molt bé, donam el DNI i el número de compte i mentre et preparo els papers”
S: “(Ui, com havia passat del DependentFiltro esta se pensava que anava per portabilitat o alta) Nono, ja sóc client de Telefònica, ja teniu les meves dades”
DZ: “Ein? Ah, me pensava que era per una portabilitat. No ne tenim de mòbils per punts”
S: “(Tu m’estàs prenent per tonto) Doncs no, és per punts, i els mòbils de portabilitat serveixen igual per punts, obviament”
DZ: “Ui, nono es que els que han arribat avui són per portabilitats ja signades anteriorment”
S: “I estos nois de davant?”
DZ: “La van signar el divendres”
S: “(Tu te penses q sóc imbècil) Claaaro que si, i esta parella que acaba d’entrar i que el teu jefe els anava a donar ara mateix?”
DZ: “Jo no sé res d’aquestos, jo només se que en stock per vendre no en tinc”
S: “O sigui, que no me’l vens”
DZ: “No, no en tinc”
S: “I quina és la única oportunitat que tinc per que me’n venguis un?”
DZ: “Ah no sé”
S: “Val, o estic aquí quan arriben los punyeteros iPhones o tota la vida me negaràs que en tens”
DZ: “Per exemple”
S: “A tomar pol culo”

Feia tard i havia de tornar a la feina, així que no tenia temps de demanar el llibre de reclamacions, ja tornaré per la tarde. Però surto d’allà en la sensació que els de la tenda són uns aprofitats, que maltracten els seus clients i que espero que la hipoteca que segur estan pagant els agafe pels webs i els ho faci passar molt malament.

Però bé, en aquell moment continuo confiant en la meva sort, no pot ser que em vagi malament!!! Per la tarde, ja desesperat, faig una ronda per les 5 altres botigues de Tarragona i res, totes amb el mateix resultat. Algunes em dieun que no en tenen, i altres em confessen que aconseguir-lo per punts és gairebé impossible, que els han prohibit.

No obstant això, la loteria està per alguna cosa, i miraculosament he aconseguit un iPhone per punts, que em portarà a continuar 2 anys més amb l’operadora amb qui fa 7 anys que estic i que no em volia vendre el mòvil dels meus (actuals) somnis.

Què haguessiu fet els que ja l’heu provat (Unamito i LordZoltan)? Demanar el llibre de reclamacions? Trucar a atenció al client? Hagués servit d’algo?

Entry filed under: yo tb #!@%&¡¿, yo tb frikeo. Tags: , , .

Plantillas para OpenOffice.org Instalando BLAST en Apache 2.0 y Ubuntu 8.04 Hardy Heron

2 Comments Add your own

  • 1. Jester  |  30 July, 2008 at 1:20 pm

    Me cago en tus muerts ShinjiX! Desgafa el nostre paquet!!! Puto iPhone… Jo vull els meus daus!!!

    Reply
  • 2. shinjix  |  30 July, 2008 at 1:23 pm

    jajajajajaja no es culpa meua lo del paquet!!

    Jo crec que la My mentre estava fent la compra va tirar un dau en l’altra ma i va treure un 1 ;)

    Reply

Leave a comment

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Yo tb flickeo

Blog Stats

  • 3,735 hits

Feeds